התחברות או הרשמה

בלוג

בחירה פרסומית שימושית ויפיפייה: מגבת חוף ממותגת
Preview image
נכתב ע"י:

השלב הקריטי בבניית מותג היא הדאגה לכך שמעבר לעבודת החשיבה האסטרטגית הרבה שהושקעה ולאחריה העבודה הקריאייטיבית העצומה, המיתוג גם ייטמע בתודעת הלקוח. כדי לעשות זאת, על המותג ללוות את הלקוח באופן יומיומי, פרקטי ורב חושי לאורך חייו. לכן בחירה במוצרי קידום ופרסום שיש להם ערך רב ללקוח בשימוש יומיומי, היא כה חשובה. מגבת חוף ממותגת עונה בדיוק על כל ההגדרות האלו. מדובר במוצר נוח, פרקטי ושימושי בחיי היומיום, מה שהופך את סיכויי השימוש בו מצד הלקוח לגבוהים במיוחד.

 

מגבת חוף ממותגת לצורך הטמעה וזכירות מותג

הטמעת מותג משמעותה שהאווירה והאופי המיוחד שמאפיין את המותג שלכם, יעטפו את הלקוח בכל מקום שהוא פוגש אתכם. בנקודת המכירה, במשרדים שלכם, באתר החברה באינטרנט, בפלייר ובחנות, בכל מקום המיתוג שלכם יפגוש אותו בכל דרך שתוכלו לחשוב עליה.

ככל שהמפגש אתכם ישאיר אצלו מוצרים שימושיים שיבטאו מיתוג זה וימשיכו עמו אל תוך חיי היומיום שלו, כך תהפכו לחלק מחייו ותיחרטו בתודעתו ובזכרונו. כך לדוגמה, אם השקעתם בהשקה חגיגית בקניון, ואם הלקוח ייצא ממנה גם עם מתנה בידיו, אתם ממשיכים אתו הלאה הרחק אל מעבר לגבולות הקניון. אם המתנה היא בלון או אביזר מתכלה אחר, המתנה יכולה לשמח את בעליה, במיוחד אם מדובר במותג לילדים לדוגמה, אך אם המתנה אינה מתכלה, והיא אף נשמרת והופכת לשימושית ממש בארון שלו, הרי שהמשכתם אתו הרבה מאוד צעדים קדימה.

 

דמיינו לכם שבחודשי הקיץ הקרובים, בכל פעם שהולכים לים או לבריכה אמא שולפת מהארון את מגבת חוף ממותגת שקיבלה מכם. ואף יותר מזאת, דמיינו שבכל פעם הילד מבקש מאמא דווקא את המגבת הזו, מה מידת ההטמעה של המותג שלכם.

 

בחירת המוצר הפרסומי הנכון תלויה בתכנון האסטרטגי, באופי המותג ובתקציב שלכם. אנו בחברת Bcrazy נשמח להעניק מנסיוננו, ללוות אתכם ולסייע לתכנן את תמהיל המוצרים הנכון. חשוב לבחור במוצרים המתאימים ולשלב ביניהם בצורה נכונה על מנת לשרת את תהליך הטמעת המיתוג שלכם. כמובן שלקראת הקיץ, מגבת חוף ממותגת ומוצרי חוף נוספים, הם בחירה שימושית ונהדרת.